بازدیدها: 14
ضیائی، متبری بهائیت با اشاره به وجود تعالیم ۱۲ گانه در فرقه بهائیت گفت: در این فرقه شعارهای زیادی داده میشود ولی در عمل به آن توجه نمیشود و به زنان به چشم ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.
مهشید ضیایی متبری بهایی در نشست تخصصی شیوه برخورد فرقه ضاله بهائیت با زنان از سوی واحد خواهران مجمع فعالان فرق، ادیان و اقوام و مذاهب (مفام) برگزار شد اظهار کرد: در فرقه بهائیت شعار زیاد داده میشود اما به آن عمل نم شود و برخلاف شعارهایی که داده میشود افراد مجبور به عمل به قوانین تشکیلات بهائیت هستند.
گلشن توحید، خیانتی به کودکان بیگناه
این متبری بهائی افزود: در این فرقه از بدو تولد روی فردی سرمایهگذاری میکنند و آن فرد را از ۳ سالگی تا ۶ سالگی وارد کلاس های گلشن توحید میکنند.از ۶ سالگی تا ۱۸ سالگی وارد کلاسهای درس اخلاق میشوند.
این کلاسها در طول ۱۲ سال در روزهای جمعه تشکیل میشود و هدف از این سرمایهگذاری بزرگ این است که از آنها یک مبلغ بسازند که بتوانند به اهداف خودشان که جذب است، برسند.
وی عنوان کرد: در بهائیت پسر و دختر در ۱۵ سالگی به سن بلوغ می رسند که از نظر علمی و منطقی درست نیست. اسم افراد در سن ۱۵ سالگی به بیت العدل فرستاده میشود و هر شخص دارای یک کد و شماره میشود.
وی با اشاره به شعار تساوی حقوق زن و مرد، ترک جمیع تعصبات و صلح عمومی تصریح کرد: اینها در حد شعار بوده و به زن به چشم ابزار نگاه میکنند و از زنان سوء استفاده های مختلف می شود.
ضیائی بیان کرد در فرقه بهائیت دختران را به عنوان مبلغ تربیت میکنند و هر جا که بخواهند برای تبلیغ می فرستند و در فرقه بهائیت هیچ صمیمیتی بین خانواده وجود ندارد چون هدفشان جذب و بهائی کردن افراد است.
وی ادامه داد: مقرر فرقه بهائیت در اسرائیل است که بیت العدل نام دارد و اعضای آن ۹ نفر هستند و حتماً باید از رجال باشند.
بهائیت به زنان به چشم ابزار نگاه میکند
این متبری بهائی با بیان اینکه در فرقه بهائیت اگر شخصی مرتکب خطایی شود که خارج از قوانین باشد یا اگر شخصی از فرقه جدا شود او را طرد روحانی میکنند. تمامی افراد خانواده و فرزندان را از او میگیرند. کسی که از فرقه بهائیت جدا شود طبق قوانین بهائیت کسی حق ندارد با او در ارتباط باشد.
وی با اشاره به اینکه در کتب بهائیت به تساوی حقوق رجال و نساء اشاره شده است، تصریح کرد: در عمل این تساوی حقوق زن و مرد وجود ندارد و این عدم تساوی در امر زیارت مطرح است. آنها دو مکان زیارتی حج را به آقایان نسبت دادهاند و میگویند ما بانوان را از حج رها کردیم و حق حج ندارند.
وی با بیان اینکه در مورد ارثیه خانه پدری، ارث فقط به پسر ارشد خانواده میرسد و دختر بهائی از پدر خودش ارث نمیبرد گفت: این مورد دیگری در عدم تساوی حقوق بین رجل و نساء است.
ضیائی با اشاره به صدور مجوز در زمینه حکم استخدام دوشیزگان برای خدمت به مردان در فرقه بهائیت ادامه داد: در اسلام رابطه بین زن و مرد با خواندن صیغه محرمیت آغاز میشود ولی در بهائیت هر مردی میتواند یک دوشیزه را استخدام کند که علاوه بر انجام کارهای او مورد تجاوز جنسی هم قرار میگیرد.
وی مطرح کرد: اما خیلیها از ترس تشکیلات بهائیت و طرد روحانی جرأت بیان کردن این مسائل و سوء استفاده ها را ندارند.
ضیائی نبش قبر کردن را یکی دیگر از تناقضات فرقه بهائیت خواند و عنوان کرد: شخصی که فرقه بهائیت را ترک میکند تا زمانی که به سران تشکیلات نامه ننویسد و اظهار پشیمانی نکند، نمیتواند بازگردد.
تناقضات متعدد فرقه بهائیت
وی با بیان اینکه آموزش دختران از ۳ یا ۵ سالگی برای تبلیغ آغاز شده و اکثر مبلغین بهائی، خانم هستند اظهار کرد: بچهها را از ۳ سالگی به صورت تدریجی آموزش میدهند. آموزههای بهایی را تزریق میکنند و آنها را در برابر عوامل خارجی واکسینه میکنند به طوری که اگر کسی مقابل فرقه بهائیت بایستد آنان مبارزه میکنند.
ضیائی ادامه داد این کودکان زمانی که بزرگ میشوند تعصب بر فرقه دارند و این تعصب جای تعجب دارد.
وی با اشاره به اینکه بهائیت از اول با اسلام در تقابل است گفت: از ابتدای ظهور میخواستند در تقابل با شیعیان باشند و موفق نشدند اما همواره تلاش خود را میکنند و ما باید به بچهها در مورد این فرقهها آگاهی بدهیم که گرفتار آنها نشوند.
ضیائی با بیان اینکه من از کودکی در این فرقه بودم ادامه داد: از اینکه بعد از مدرسه رفتن به کلاس درس اخلاق میرفتم سوالاتی برای من به وجود میآمد و جای تعجب داشت. علت این بود که خانواده پدری و مادری من مسلمان بودند و وقتی خود را با بچه های مسلمان مقایسه میکردم میگفتم چرا باید به به این کلاس ها بروم. و یا در ذهن من سوال به وجود میآمد که چرا مثل بچه های مسلمان نمیتوانیم به کربلا و مکه برویم و فقط باید در این کلاسها شرکت کنیم.
این متبری بهائی با اشاره به اینکه طبق قانون بهائی، افراد باید تابع حکومت خودشان باشند و آنهاها تابع حکومت نبودند افزود: این تناقضات سبب میشد تا من سوالات زیادی داشته باشم و وقتی کنجکاوی مرا دیدند من را معلم کلاس درس چهارم اخلاق کردند.
حق ندارم فرزندانم را ببینم
وی دامه داد: ازدواج من تشکیلاتی و بدون علاقه بود که حاصل این ازدواج دو فرزند دختر است. بعد از اینکه ازدواج کردم برای اینکه مرا به کلاسهای مختلف فرستاده بودند و نمیخواستند از دستم بدهند، سمتهای مختلف به من میدادند.
ضیایی تصریح کرد: زمانی که دخترم سه ساله شد با تشکیلات مبارزه تن به تن می کردم و اجازه نمیدادم وارد کلاسهای گلشن توحید شود.کلاسها را تحت نظر داشتم تا بعد به دخترم آموزشهای خود را بدهم و نگذاشتم که دختر دومم هم در کلاسهای گلشن توحید شرکت کند و او را در مهد کودک ثبت نام کردم.
وی ادامه داد: با وجود اینکه نتوانستم زیاد در مقابل تشکیلات بهائیت مقابله کنم اما دختران من تشکیلاتی نیستند به آنها یاد دادم چون در این حکومت زندگی میکنیم باید تابع حکومت باشیم و این مسائل در حکومت تعریف نشده است و نباید به آن عمل کرد. تا حدودی توانسته بودم موفق شوم و جلوی رفتن فرزندانم به کلاسهای درس اخلاق بهائی را بگیرم.
ضیائی با بیان اینکه همسرم بهایی بود و از اول زندگی با همسرم سازگاری نداشتیم و دائم در زد و خورد و اختلافات زناشویی بودیم، گفت: در نهایت در سال ۹۴ از او جدا شدم. در زمان جدایی من از همسرم دختر بزرگ من ۲۴ سال و دختر دوم ۱۹ ساله بود آنها هم راضی به جدایی ما بودند.
وی اذعان کرد: در سال ۹۵ به دین اسلام مشرف شدم و از آن زمان اجازه ندادند که فرزندان خود را ببینم و حق دیدن مادرم را نیز از من گرفتند در حالی که من و مادرم تشنه شنیدن صدای هم هستیم.
برایم پرونده قضایی درست کردند
ضیائی با بیان اینکه جدا کردن مادر از فرزند کار غیر اخلاقی و غیر انسانی است، ادامه داد: اگر کوچکترین کاری بکنم سریع برای من پرونده قضایی درست میکنند. هنوز هم به عناوین مختلف میخواهند من را برگردانند و میدانند امکان برگشت من غیر ممکن است اما دست بردار نیستند.
وی افزود در آن زمان به علت وجود تناقضات مختلف میخواستم از فرقه بهائیت جدا شوم و آنها به جای پاسخ دادن به سوالات من مرا وارد مسئولیتهایی کردند که از سوال کردن دست بردارم. ولی من راه خودم را ادامه دادم تا در نهایت از فرقه جدا شدم.
ضیائی با بیان اینکه تناقضات فرقه بهائیت زیاد است خاطرنشان کرد: در کتاب اقدس برای سارقین آمده است که کسی که سرقت میکند برای بار اول او را نفی میکنند. برای بار دوم حبس و بار سوم مهر بر پیشانی فرد سارق میگذارند که مردم از سوابق او آگاه شوند و او را از دور بشناسند.
وی ادامه داد: در مورد زنا نیز کسی که اولین بار مرتکب شود، زنا را با پول ۹ مثقال طلا میخرند و سری دوم و سوم به صورت تصاعدی این رقم بالا میرود.
ضیائی بیان کرد: در فرقه بهائیت تناقض دیگری که وجود دارد این است که افراد فقط با نامادری و ناپدری خود نمیتوانند ازدواج کنند و با دیگر محارم امکان ازدواج وجود دارد.
ترند هشتگ نه به اعدام توسط بهائی ها
وی ادامه داد: مورد دیگر اینکه بهائیها میگفتند اگر کسی به عمد خانه کسی را بسوزاند و کسی را به قتل برساند، حکمش اعدام است. اینکه چه مرجعی این حکم را بدهد نامشخص است. اما هر مسئلهای که در ایران رخ بدهد و اعدام برای شخصی اعلام شود، تمام بهائیها، هشتگ نه به اعدام میزنند. در صورتی که در کتاب خودشان اعدام به شیوه غیر انسانی و غیر اخلاقی وجود دارد.
ضیائی عنوان کرد: از دیگر تناقضاتی که وجود دارد این است که اگر زن و شوهری نتوانند باردار شوند، زن میتواند با یک مرد، نه در چارچوب ازدواج، رابطه داشته و بچه دار شود. یا اینکه شخصی که در یک جا فوت میکند، نباید با محلی که دفن میشود، یک ساعت بیشتر فاصله باشد. پدرم در انگلستان فوت شد و همان جا نیز به خاک سپرده شد و این مسائل من را آزار میدهد.
ضیائی به وجود برنامههای ۵ ساله، ۸ و ۱۲ ساله بهائیها اشاره و اظهار کرد: طبق همین نقشهها از مردههای خودشان هم سوء استفاده میکنند تا بتوانند در ایران هم قبرستان بهائی داشته باشند. اما در خارج اگر یک بهائی فوت کند در قبرستان عمومی به خاک سپرده میشود.
وی با بیان اینکه یکی از روشهای جذب فرقه بهائی مظلوم نمایی است گفت: تناقضات زیاد است و با وجود اینکه کارهای غیر اخلاقی و غیر انسانی بیداد میکند خیلی راحت از آن میگذرند و اعتنا نمیکنند.
تبلیغ، یکی از جاذبههای فرقه بهائیت
ضیائی تشریح کرد: بسیاری در بهائیت مجبور و محکوم هستند که در فرقه بمانند. چون اگر بیرون بیایند، هست و نیستشان را از دست میدهند و دیگر اینکه در بهائیت دین را خودشان تعیین نمیکنند بلکه خانواده دینشان را تعیین میکنند.
وی یکی از جاذبههای فرقه بهائیت را تبلیغ خواند و اضافه کرد: تمام هدف فرقه جهت تبلیغ و جذب افراد است. خیلی راحت در پارک ها مراکز علمی، هنری و فرهنگی نفوذ میکنند و هدف فقط تبلیغ است. برای رسیدن به هدف به قدری با مخاطب خوب برخورد میکنند که در ابتدا خیلی راحت میتوانند برخیها را به فرقه جذب کنند.
این متبری بهائی با اشاره به اینکه متعجب هستم که در اسلام که کاملترین دین است، به بچهها آموزش نمیدهند و از ابتدا در برابر این فرقهها واکسینه نمیکنند ادامه داد: این سبب میشود که فرزندان ما به سمت فرقههای نوظهور گرایش پیدا کنند.
وی تصریح کرد: در فرقه بهائیت افرادی که دارای خلاء مادی و معنوی هستند را شناسایی کرده و سراغ این افراد میروند.
ضیائی با اشاره به این که بهائیها در اسرائیل حق تبلیغ ندارند و در اینجا به راحتی تبلیغ میکنند عنوان کرد: باید با آنها برخورد شود و خلاء موجود در بین فرزندان ما باید پر شود که گرفتار این فرقهها نشوند.
آسیبهای جبرانناپذیر فرقههای نوظهور به فرزندان ما
وی اذعان کرد: بهائیت، وهابیت و مسیحیت تبشیری از فرقههایی هستند که آسیبهای جبران ناپذیری به بچهها وارد میکنند و باید قانونی ایجاد شود تا از ابتدا در برابر فرقههای نوظهور مسلح باشیم و نگذاریم فرزندان ما گرفتار این فرقهها شوند.
ضیائی بیان کرد بهائیان برای زن ارزش قائل نیستند و زن را به هر شکل که میخواهند درمیآورند و در انظار عموم به نمایش میگذارند.
وی اشاره کرد: در این مدت که به دین اسلام مشرف شدم و نتوانستم با خانواده خود در ارتباط باشم برای من پروندههای سنگین قضایی درست کردند.
ضیائی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ با یکی از اقوام نزدیک خود که مسلمان بود ازدواج کردم و بعد از ازدواج برای او هم پروندهسازی کردند، گفت: تمامی هدفشان تحت فشار قرار دادن من برای بازگشت به بهائیت است و کسی که از فرقه خارج میشود تا آخر عمر رهایش نمیکنند.
وی با بیان اینکه سن فرزندان من طوری است که برای دیدن آنها نمیتوانم اقدام قانونی انجام دهم افزود: دختر بزرگ من اکنون ۳۰ ساله و دختر دومم ۲۵ سال سن دارد و آنها حق ندارند با من صحبت کنند و در فضای مجازی نیستند تا من بتوانم با آنها در ارتباط باشم و این شرایط را به آنها تحمیل کردند.
انتهای پیام
منبع:مفاز