اسلام حقیقی و ترجمه و تفسیر صحیح قرآن، آتئیسم و دیگر ایسم‌ها را نابود می‌کند

0

بازدیدها: 15

 

از آتئیستی هلندی که مسلمان سنی و بعد شیعه شده بود علت هدایتش را جویا شدم، گفت جریان قرآن سوزی که در هلند انجام دادند باعث ایمان آوردن من شد و کنجکاو شدم ببینم در این کتاب چه نوشته است که در کشورهای مختلف آن را می‌سوزانند. رفتم ترجمه قرآن پیدا کردم خریدم و خواندم و دیدم که جواب تمام سئوالات در طول عمرم که در مسیحیت و یهودیت جوابی برایش نبود همه در این کتاب قرآن است و اینگونه به باطل بودن آتئیست و دیگر ادیان پی بردم.

به گزارش فاران نیوز، یادداشت حجت‌الاسلام آیت پیمان، دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی در رابطه با رواج آتئیسم در نسل حاضر را می‌خوانید.

در مورد آتئیسم و رواج اخیر آن در نسل کنونی سئوالات زیادی از ما پرسیده می‌شود ، با بررسی این پدیده درتاریخ بشر و در عصر حاضر و تحقیقات میدانی می‌توان به طور قاطع گفت که نظریه تجربه شده و اثبات شده این است که هیچ انسان خدا ناباوری وجود ندارد و آنها که به دلایلی اظهار خدا ناباوری می‌کنند، در وقت خطر و خوف و اضطراب به خدا متوجه و متوسل می‌شوند. اگر برای یک آتئیست ترس و وحشت یا نا امیدی و یاس و خطر پیش بیاید در درون فطرت و قلب خود به خدا پناه می برد و از خداوندی که انکارش می‌کرده است کمک می طلبد.

آن دسته از خدا ناباوران که به خاطر تضاد عقیده و عمل دینداران و با مشاهده فساد متدینین و یا ضعف دلایل و برهان های ادیان آتئیست شده اند، فقط رفتارهای انسانی را ملاک گرفته اند و به اشتباه در مورد ادیان قضاوت کرده اند، و یا تعالیم و کتابهای ادیان منسوخ شده و انجیل ها و تورات های تحریف شده را دیده اند و یا خرافات موجود در عقاید ادیان و مذاهب بشری مختلف را دیده اند و به حقیقت دین دست نیافته اند.

حقیقت دین این است که خداوند عقل را راهنمای اول و درونی و پیامبران را راهنمای دوم و بیرونی برای انسان قرار داده است و هر پیامبری که آمده است تعالیم پیامبر قبلی را متناسب با ظرفیت بشر و رشد جامعه، کامل تر کرده است و بسیاری از انبیاء و رسولان الهی هم فقط شریعت پیامبران قبلی و یا هم عصر خود را تبلیغ کرده اند.

اما چهار پیامبر بزرگ که صاحب شریعت مستقل هستند هر کدام به پیروی از پیامبر بعد از خود توصیه کرده اند و آخرین آنها حضرت عیسی (ع) به حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین پیامبر و صاحب شریعت کامل الهی بشارت داده و پیروی از او را خواستار شده است. اما در بعضی انجیل ها این بشارت و وصیت را حذف کرده‌اند تا زیر بار اسلام نروند و ادیان را سبک و بی محتوا و لا ابالی و اباحی‌گر کنند. تا هم دم از دینداری بزنند و خدا را انکار نکنند و هم راحت و آزاد در شکم و شهوات و بی بند و باری باشند.

آتئیست هلندی در ماجرای قرآن سوزی اسلام حقیقی را یافت

از آتئیستی هلندی که مسلمان سنی و بعد شیعه شده بود علت هدایتش را جویا شدم، برای ما می‌گفت جریان قرآن سوزی که در هلند انجام دادند باعث ایمان آوردن من شد و چون شاهد قرآن سوزی بودم کنجکاو شدم ببینم در این کتاب چه نوشته است که در کشورهای مختلف آن را می‌سوزانند. رفتم ترجمه قرآن پیدا کردم خریدم و خواندم و دیدم که جواب تمام سئوالات در طول عمرم که در مسیحیت و یهودیت جوابی برایش نبود همه در این کتاب قرآن است و اینگونه به باطل بودن آتئیست و دیگر ادیان پی بردم.

ما می‌توانیم ادعا کنیم که هر جا اسلام حقیقی و ترجمه درست و تفسیر صحیح قرآن بیان شود، آنجا آتئیسم و ایسم های دیگر از بین می‌روند. مشکل بشر مسلمان و غیر مسلمان امروز دسترسی نداشتن به مفاهیم و آموزه های حقیقی قرآن و سخنان معصومین است. بسیاری در دنیا با شناخت قرآن، نهج الفصاحه، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و کتب روایی، مسلمان و شیعه شده اند ولی این متون هنوز به اندکی از مردم جهان هم عرضه نشده و نمی‌شود و امکان و مقدورات شیعه ناچیز بوده است. ولی اکنون این مسأله به کمک فضای مجازی تدریجا در حال جبران است و البته با روند کنونی خیلی زمان می‌برد تا به زبان‌های مختلف و به مردم کشورهای مختلف ارائه شود و من معتقدم اگر ارائه شود، آتئیسم، سکولاریسم، لائیسم و … را صاحبان عقل و خرد رها می‌کنند و اسلام شیعی را بر می‌گزینند.

انتهای پیام